یا صاحب الزمان ادرکنی

من تماشای تو میکردم غافل بودم ... کز تماشای تو خلقی به تماشای من است

یا صاحب الزمان ادرکنی

من تماشای تو میکردم غافل بودم ... کز تماشای تو خلقی به تماشای من است

جمله ای را حضرت امام(رضوان الله علیه)از استادشان عارف واصل؛ آیة الله شاه آبادی(ره) نقل می کنند که موعظه ای تکان دهنده است:

« شیطان سگِ درگاه خداست، اگر کسی با خدا آشنا باشد به او عو نمی کند و او را اذیت نمی کند.
 سگِ درِ خانه، آشنایان صاحبخانه را دنبال نمی کند! »

پس اگر شیطان با کسی گلاویز می شود و مدام برایش پارس می کند بداند هنوز با خدا آشنا نشده؛ اخلاص ندارد. فراموش نکنیم که تنها راه خلاصی از این سگ، یک اشاره صاحبخانه است: رهایش کن، غریبه نیست، خودی و آشناست.
امیرعلی علوی مهر

نظرات  (۲)

۰۷ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۸ چشم انتظار
سلام
عالییییییییییییییی بود
ویلاگ بسیار زیبایی دارین
موضوع خیلی مهمی رو ارائه فرمودین
اجرتون با امام زمان
موفق باشید
پاسخ:
سلام علیکم
خیلی خوش اومدین...

۱۷ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۰۵ نرجس السادات

سلام . جمله بسیار عالی  گذاشتین . اولین واکنشم در برابر این جمله احساس ترس بود .

پاسخ:
سلام.خیلی خوش اومدین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی