یا صاحب الزمان ادرکنی

من تماشای تو میکردم غافل بودم ... کز تماشای تو خلقی به تماشای من است

یا صاحب الزمان ادرکنی

من تماشای تو میکردم غافل بودم ... کز تماشای تو خلقی به تماشای من است

غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد

از شما دور شدن زار شدن هم دارد

هر که از چشم بیفتد محلش ندهند

عبد آلوده شدن خوار شدن هم دارد

عیب از ماست که هر صبح نمی بینیمت

چشم بیمار شده تار شدن هم دارد

همه با درد به دنبال طبیبی هستیم

دوری از کوی تو بیمار شدن هم دارد

ای طبیب همه انگار دلت با ما نیست

بد شدن حس دل آزار شدن هم دارد

آنقدر حرف در این سینه ما جمع شده

این همه عقده تلنبار شدن هم دارد

از کریمان فقرا جود و کرم می خواهند

لطف بسیار طلبکار شدن هم دارد

نکند منتظـر مردن مایی آقا ؟!

این بدی مانع دیدار شدن هم دارد

ما اسیریم اسیر غم دنیا هستیم

غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد


مهدی جان !!

سوالی دارم از حضورت / که آیا زنده ام وقت ظهورت ؟ 

اگر که آمدی من رفته بودم / اسیر سال و ماه و هفته بودم 

دعایم کن دوباره جان بگیرم / بیایم در رکاب تو بمیرم ...


دریافت
امیرعلی علوی مهر

نظرات  (۱۰)

۲۴ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۰۰ نرجس السادات

اللهم ان حال بینی و بینه الموت الذی جعلته علی عبادک حتما مقضیا فاخرجنی من قبری موتزرا کفنی شاهرا سیفی مجردا قناتی ملبیا دعوه الداعی فی الحاضر و البادی به حق مولایمان امام مهدی . التماس دعا

۲۴ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۰۱ اهل کاشانم
سلام
ممنون عالی بود
انشاالله که هرچی زودتر بیاد
دعا کنید
پاسخ:
سلام.
خواهش میکنم.
انشاالله...
اللهم عجل لویک الفرج
مهدی جان
سوالی ساده دارم از حضورت
من آیا زنده ام وقت ظهورت؟
اگر که آمدی من رفته بودم
اسیر سال و ما ه و هفته بودم
دعایم کن دوباره جان بگیرم
بیایم در رکاب تو بمیرم

الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم عجل لویک الفرج...
چون واقعا شعر اخر قشنگ بود دوباره نوشتما
خسته نباشید
پاسخ:
انشاالله که سلامت باشید...
مهدی جان
آقا جان
عزیز دل بینوای ما
مگه دوسمون نداری؟
العجل العجل یا مولای یا صاحب الزمان
تا هر وقت ک نفس میکشم صدات میزنم!!
پاسخ:
اللهم عجل لویک الفرج
سلام مهندس خوبی ؟
طلبه ی کدوم حوزه هستی؟
شما نمیخواین وبلاگتون رو به روز کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام.انشاالله به روز میکنم...
سلام . انشاالله ... متشکرم
پاسخ:
خواهش میکنم...
سلام امیر علی . تبریک، اللهم عجل لویک الفرج

پاسخ:
سلام فرشاد جان.
خوش اومدی.
اللهم عجل لویک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی